Opcje widoku
Podkreślenie linków
Reset

Wycieczka klas VII

W środowy poranek 10.04.2024, wybraliśmy się na wycieczkę szkolną do Świecia, zwiedzić Zamek Krzyżacki w Świeciu oraz do Bydgoszczy, zobaczyć studio TVP3 Bydgoszcz i Centrum Handlowe Zielone Arkady. W wyprawie tej udział brali uczniowie klas VIIa i VIIc oraz nasi opiekunowie.

Wyjechaliśmy z Osia o godzinie 8:00. Przez szybę autokaru mogliśmy podziwiać piękne widoki. Pierwszym punktem naszej wycieczki był Zamek Krzyżacki w Świeciu, który zwiedziliśmy z przewodnikiem. Mogliśmy tam posłuchać o tym, jak kiedyś budowano i jakie były kiedyś zwyczaje w zamkach. Weszliśmy również na prawie 35 metrową wieżę, będącą częścią zamku, z której oglądaliśmy miasto z góry. Następnie ruszyliśmy w stronę Bydgoszczy. Następnym celem naszej podróży było studio telewizyjne TVP3 Bydgoszcz, po którym oprowadzał nas jego pracownik. Nauczyliśmy się tam wiele o pracy dziennikarzy i innych pracowników telewizji. Zobaczyliśmy wiele interesujących pomieszczeń, mogliśmy nawet przez chwilę wcielić się w rolę niektórych pracowników, co było bardzo ciekawym doświadczeniem. Po zakończeniu zwiedzania studia, pojechaliśmy do Centrum Handlowego Zielone Arkady.  Mogliśmy tam pójść na zakupy lub coś zjeść. Około godziny 14:00 wyjechaliśmy z miasta i bezpiecznie wróciliśmy do Osia.

Wycieczka dostarczyła nam niezapomnianych przeżyć i wrażeń, które na pewno na długo pozostaną w naszej pamięci. Wszyscy wróciliśmy do naszych domów bardzo zadowoleni.

Cała podróż zdecydowanie była udana i wszystkim bardzo się podobało. Już nie możemy doczekać się kolejnej wycieczki.

Amelia Zielińska

Data dodania: 2024-04-15 15:16:23
Data edycji: 2024-04-15 15:20:42
Ilość wyświetleń: 62

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Budynki naszej szkoły

wybierz swoją szkołę
Więcej informacji

Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej